Thursday, September 23, 2010

Loft and Wireframes





The scene took about 20 hours for rendering on a Quad-core Q6600 - 8 GB RAM

For Post-production I used photoshop to add some glow, CA (chromatic aberration) and DOF (depth of field). Color correction was made in V-ray Frame-buffer.

All models were made from scratch using 3d Max and poly-by-poly.


 


4 comments:

dcastro said...

Fala Rafael, cara já venho acompanhando seu trabalho à algum tempo, e tenho você como influência.Nós que vivemos numa constância de aprendizado agradecemos de ter caras como vc que mostram sua humildade em compartilhar seu connhecimento.Gostaria que visitasse meu portifólio, o link é: www.zuinn.com.br/dcastroartes e quem sabe tracarmos uma idéia
Grande abraço e parabéns sempre.Deus te abençõe!!

Ruben Villaba said...

Te saludo desde Asunción - Paraguay, también hago trabajos en 3D pero tu estilo y dedicación son casi sobrenaturales, de seguro has tenido algún curso en el extranjero, formo parte de una productora dedicada a producir publicidad con personajes en 3D, nos gustaría alguna vez contar contigo si están dadas las condiciones sean estas para trabajos en equipo o para un curso si estas en tu tiempo.

Kai Roland said...

Does poly by poly mean that you create each polygon versus box modeling?

Ethan Gilmore said...

Good reading this poost